dilluns, 10 de novembre del 2014

Descripció d'una companya

Avui m'agradaria ensenyar-vos una descripció que he hagut de fer per classe de COED, on havia de descriure a una companya de classe. Tot i haver mirat poc al públic, estic molt contenta de la meva lectura. Espero que us agradi!


La persona de la que avui us vinc a parlar té vint anys i és de Sabadell. Estudia Educació Infantil a Blanquerna i la seva passió, lògicament, són els nens. Per a mi ella és tota una lleona, i dic lleona referint-me al seu físic, però sobretot parlant del seu caràcter. Aquesta persona té uns ulls que no deixen indiferent a ningú, grans i marrons, uns ulls expressius i impactants que només poden ser propis d’una lleona. A més a més té un bonic somriure difícil d’oblidar. És difícil d’oblidar unes dents tan grans i blanques que poques vegades queden amagades per culpa de la tristesa. Però lo que realment és, difícil no, impossible d’oblidar és el seu cabell, aquests rinxols negres, forts i llargs que em fan que recordar-la encara més com una lleona.
La persona de la que us parlo és, per a mi, el terratrèmol de la classe, una noia que tot i no passar del metre seixanta, aconsegueix ocupar gran part del teu cor amb les seves rialles i la seva felicitat característica. Ella és activa i sincera, viu la vida amb ganes i pocs cops la veureu quieta. També fa teatre des de ben petita i li encanta conèixer gent nova. Però quan s’enfada, apareix de sobte la guerrera que porta dins, i pobre de la persona que hi sigui al costat en aquell moment... A això li dic jo tenir un caràcter de lleona!
La persona que us he descrit va néixer el dinou d’Agost, lo qual la converteix en el signe Leo del zodíac, coincidència? No ho crec pas, estic segura que si hagués nascut animal, seria una autèntica lleona. Ella és la meva amiga Natalia Muñoz, una gran lleona que aconsegueix deixar la seva marca en tothom qui coneix.  





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada