dissabte, 15 de novembre del 2014

SETMANA SPRE: PRÀCTIQUES P5

Per acabar la setmana SPRE, dimecres 12 i dijous 13 tots els alumnes d'educació infantil vam ser portats a diferents escoles o llars d'infants per fer unes pràctiques d'observació. 

L'activitat consistia en que cada alumne de primer estava 'apadrinat' per un alumne d'educació infantil de tercer curs, amb el qual aniriem a l'escola de pràctiques aquells dos dies per poder veure el funcionament de l'escola, el tracte amb els nens...

En la meva opinió, aquesta va ser l'activitat més bonica de tota la setmana SPRE. Vaig tenir molta sort tant amb la meva 'padrina', la Judit Esteve, que em va ajudar i explicar moltíssimes coses, com amb l'escola a la que vaig anar, l'escola CEIPM Escola Cases, una escola pública de l'Ajuntament de Barcelona que es troba al barri del Clot. 
































Concretament, vaig anar a la classe de P5, i tot i que van ser només dos dies, vaig poder gaudir de totes les activitats que feiem amb els petits i de la companyia de les professores. Algunes de les activitats realitzades van ser les següents:

Dimecres 12:
  • Participació de les famílies: Taller de ioga.
  • Cançons en anglès.
  • L'estona dels racons: pintura, jocs, fitxes...
Dijous 13:
  • Explicació de contes.
  • L'estona dels racons.
  • Jocs al pati.
  • Coneixement dels insectes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada